Ja vielä eräs asia samaan liittyen. Olen henkilökohtaisesti kaikkia sananvapauden rajoittamispyrkimyksiä vastaan, mutta haluaisin tietää miten tämä lausunto sijoittuu nykyiseen syytteidennostokäytäntöön?
Olin töissä järjestyksenvalvojana Raumanmeren juhannuksessa. 90 000 suomalaista, kaikki kännissä, ilman vaatteita, nukkumassa kadulla, oksentelee, tappelee ja harrastaa seksiä.
Niin - arvatkaapa kuka on laskenut tällaista suustaan - lehden haastattelussa? Vastaus löytyy
täältä.
"Minua ei hävetä (häpeäisivät itse) kun suomalainen, somalialainen tai kuka tahansa törttöilee kännissä tai huumeissa siellä missä se ei ole suotavaa.
Minua ihmetyttää, että kaikenmaailmanwalit väristä tai lähtömaasta riippumatta luulevat olevansa jotenkin hauskoja tai älyllisiä lisätessään kärjistyksiä - eli yksinkertaisesti haastaessaan riitaa, ja miksi?
Suomessa on tällä hetkellä menossa paha taantuma ja se aiheuttaa paljon murheita kantaväestölle - ja hallitus jonka pitäisi lisätä uskoa ja toivoa Suomessa asuville, vastoin kääntävät puukkoa haavassa ja harjoittavat monikulttuuriuskontoa ja haukkuvat kansalaisia päin naamaa aivan samalla kipeydellä kuin kuka tahansa valloittajakansa.
Ei Suomen hallitus oikeasti välitä maahanmuuttajista ihmisinä, vaan haluavat, rasistista valitettavasti, vain halpatyövoimaa, he haluavat orjaluokan uudelleen, että he saisivat taas halpoja piikoja (tai täsmällisemmin niistä osaa haaveilla RKP). Tämä valitettavasti lisää kaunaa myös oikeasti sotaa pakoon lähteneitä kohtaan.
Suomen hallitus valitettavasti tekee teille karhunpalveluksen, arvoisa Wali Hashi. Sen takia he niin sumeilematta puolustavat teitä, teitä, koska te olette uhreja. Heidän palvelijoitanne. Mutta, arvoissa Wali Hashi, siinä me olemme samanlaisia, että mekin olemme uhreja. Me vain tiedämme sen, me osaamme jo lukea mitä päättäjämme eivät meille sano. "