Sananvapauden puolesta ry:n foorumi
17.05.12 - klo:03:55 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Allekirjoita adressi sananvapauden puolesta.

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Keputus - tarina minun ja kepun kohtaamisesta  (Luettu 586 kertaa)
kyuu
Ylläpitäjä
Jäsen

Profiili WWW
« : 11.05.11 - klo:19:26 »

Olen aika ajoin maininnut joissain piireissä, että minulla on omat syyni miksi en pidä keskustapuolueesta. Tämän vuoden alussa lupasin, että julkaisen vihdoin koko tekstin kunhan vaalit on käyty. Näin on nyt tapahtunut ja viimeiset viikot olen kasaillut materiaalia yhteen.

Tarinan päätarkoitus on kertoa miksi paheksun kepua, mutta tätä foorumia ajatellen tarinalla on toinenkin merkitys. Osana kertomusta sananvapauttani loukattiin varsin härskisti. Se tapahtuman osa on tärkein syy, miksi tänä päivänä ajan niin voimallisesti sananvapausasioita. Sen vuoksi haluan tukea yhdistykseni kautta erinäisiä mielipiteen julkaisukanavia, joihin Sananvapauden Puolesta ry myös kuuluu.

Lopputuloksen löytää osoitteesta keputus.kyuu.fi

Jos jotain kysyttävää kerrotusta tulee mieleen, vastailen myös tässä viestiketjussa kysymyksiin. Viikonlopun aikana tosin olen puuhailemassa jotain aivan muuta, joten pe-su välillä en netissä paljoa vanhene.
« Viimeksi muokattu: 11.05.11 - klo:19:47 kirjoittanut kyuu » tallennettu

Kyuu Eturautti
Säätöyhteisö B2 ry:n puheenjohtaja
Sarjakuvan, cosplayn ja japanilaisen pop-kulttuurin jokapaikanhöylä
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!