Sananvapauden puolesta ry:n foorumi
09.09.10 - klo:17:28 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Tervetuloa Sananvapauden Puolesta ry:n foorumille

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Suomen Sisun peitejärjestö  (Luettu 2152 kertaa)
Kullervo Kalervonpoika
Jäsen
**

Profiili WWW
« : 02.12.08 - klo:23:37 »

En tiedä kannattako tätä edes mainita, mutta sananvapauden (ja Pahkasika-huumorin) nimissä teen sen kuitenkin:
Lainaus
Safka paljasti "Suomen Sisun" peitejärjestön

Safka on tänään selvityksessään paljastanut, että http://www.sananvapaudenpuolesta.fi on pahamaineisen Suomen Sisun (SS) peitejärjestö.  Kyseisen joukon puheenjohtaja Outo Lintula, vaalinsa hävinnyt kokoomuksen ehdokas, väittää kuuluvansa "kansallismieliseen maltilliseen oikeistoon" ja täytääkin nettipalstoja SS-kehuilla (http://www.oula.info/tilitys/?sivu=55). Varapuheenjohtaja on hänkin alan miehiä, "kansallismielinen ohjelmistosuunnittelija"(vrt. Lahtinen) - Perussuomalaisten ehdokas Tampereelta! (vrt. Lehto). Sihteeri on tunnettu lähinnä vuodatuksistaan kenenkäs muun kuin itsensä Mestarin vieraskirjassa. Taas yksi peiteorganisaatio oikeiston webbipropagandalle.

http://antifasistit.blogspot.com/2008/12/safka-paljasti-suomen-sisun.html

Virnistää
tallennettu

An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur.
---
The tolerance of individual points of view is an important component of the democratic political system.
---
http://kullervokalervonpoika.wordpress.com/
Rutja
Tulokas
*

Profiili
« Vastaus #1 : 03.12.08 - klo:00:16 »

Alkaa näyttää siltä, että SAFKA on oikeasti vain jonkun kämyn tekemä parodia. En usko, että edes antifan tyypit on noin irtautuneita todellisuudesta. Virnistää
tallennettu

The more corrupt the state, the more numerous the laws. -Cornelius Tacitus
Oami
Yleisvalvoja
Täysjäsen

Profiili WWW
« Vastaus #2 : 03.12.08 - klo:03:00 »

Kaikki julkisuushan on hyvää julkisuutta.

Jos tuo nyt no tosissaan tehty, niin erityisen hienoa on tuollainen julkisuus tuollaiselta porukalta  Hymyilee leveästi
tallennettu

- Oula "Oami" Lintula
Sempai
Tulokas
*

Profiili WWW
« Vastaus #3 : 03.12.08 - klo:18:29 »

Taitaa olla parodiaa. Hauska blogi silti.

P.S. Tietenkin siinä tapauksessa että se ei ole parodiaa, niin voiko nolompaa kohtaloa blogaajalla olla kuin tulla epäillyksi vastapuolen propagandistiksi ihan vain tekstien tyhjäpäisyyden vuoksi?  Virnistää
tallennettu

Mulla on saatanan vaikee elämä ja monisyinen tyhjyys sisällä! Mun tuskaa ei kukaan pysty tajuamaan, mä olen rankka ja traaginen hahmo!
Oami
Yleisvalvoja
Täysjäsen

Profiili WWW
« Vastaus #4 : 03.12.08 - klo:18:37 »

Epäilystä näyttää olevan myös toverien omassa joukossa.

http://komnl.fi/foorumi/viewtopic.php?t=1751
tallennettu

- Oula "Oami" Lintula
Rutja
Tulokas
*

Profiili
« Vastaus #5 : 04.12.08 - klo:00:06 »

Lainaus
"Tapasin yhtenä yönä - - maistissa olleen maanpuolustajan, joka kertoi olevansa mukana vapaaehtoisessa
maanpuolustustyössä. Hän sanoi, että hänellä on kotonaan seitsemän konetuliasetta! - -
Olen hämmästellyt, kuinka konetuliaseita putkahtaa silloin tällöin esiin kaheleiden ammuskellessa, ja pahempienkin rikostenkin yhteydessä. Kiinalaisia Norincoja - - vapaaehtoisen maanpuolustajat ryhtyivät hankkimaan kun aloittivat puolustamisen. Aina kun puhutaan rikoksen yhteydessä, että rikollisen käyttämä konetuliase oli laillinen, kannattaa pohtia oliko kyseess maanpuolustuskoulutuksessa käytetty ase."
Lainaus
Suomen Sisun jäsenten aseharrastukseen liittyy voimakas rotuteoretisointi ja stereotyypittely. Suomi 24 -foorumilta olemme keränneet tietoa Jukka Aakulasta, joka on pitänyt Rotu- ja Kansankokonaisuus -blogeja sekä pitää nykyisin Asabiyah-blogia. Aakula on Halla-ahon äänestäjä, tukija ja Suomen Sisun jäsen. Aseharrastus yhdistettynä rotufanatismiin on pelottava ilmiö.
Lainaus
Tiesittekö muuten, että SS toteuttaa harjoitusleirejä tuolla Vainikkalassa. Ampuvat siellä Astrd Thorsin kuvalla varustettuja maalitauluja.

Aikovat kuulemma hankkia Ukrainasta vanhoja lentokoneita puolisotilaalliseen siipeensä. Nimeki tulee kuulemma "I Fligerkorps Sisu".
Hillittömiä Hymyilee leveästi
tallennettu

The more corrupt the state, the more numerous the laws. -Cornelius Tacitus
kyuu
Ylläpitäjä
Jäsen

Profiili WWW
« Vastaus #6 : 04.12.08 - klo:00:17 »

Olen niin hiton pettynyt että meidän yhdistystä ei ole vielä maalattu Mustalle Listalle, vaikka tuemme tällaisia kaikenlaisia sisun peitejärjestöjä sun muuta. Pitäisi varmaan olla ihan kateellinen.
tallennettu

Kyuu Eturautti
Säätöyhteisö B2 ry:n puheenjohtaja
Sarjakuvan, cosplayn ja japanilaisen pop-kulttuurin jokapaikanhöylä
chainsaw
Tulokas
*

Profiili
« Vastaus #7 : 15.07.10 - klo:05:54 »

Menemättä nyt yhteyksistä Sisuihin tai Mynthoneihin, ad hominem -argumenttien validiuteen, niin olen ollut pistävinäni merkille, että uutisiin Oami on poiminut possupiknikkiä ja (paremman määreen puuttuessa) oikeistolaisiin kohdistuviin syyteasihoihin. Suomalaisissakin medioissa on ollut mainittuna homojen hakkaamiset tai kaasuttamiset Venäjällä tai Suomessa.  Jostain syystä yhdistys ei ole näihin tietääkseni tarttunut.
tallennettu
Oami
Yleisvalvoja
Täysjäsen

Profiili WWW
« Vastaus #8 : 18.07.10 - klo:23:23 »

Chainsaw: totta. Perusteluna on se, että yhdistys puuttuu ongelmiin, jotka tulevat viralliselta taholta.

Valtiovalta on selväsanaisesti tuominnut mm. Pride-hyökkäyksen. Hyvä niin (vaikka harmittelenkin ehkä sitä ettei vastaavanlaista tuomiota anneta monille muille rikoksille). Valtiovallalla on käytössään poliisi, jonka tehtävä on etsiä syylliset, ja tuomiovalta, jonka tehtävä on tuomita. Tähän ei tarvita yhdistyksen apua, eikä yhdistys oikeastaan pysty siinä auttamaankaan.

Yhdistyksen painopisteenä ovat tosiaan ne tapaukset, joissa valtiovalta itse on ongelma.
tallennettu

- Oula "Oami" Lintula
chainsaw
Tulokas
*

Profiili
« Vastaus #9 : 21.07.10 - klo:16:28 »

Nojoo,

Olihan tuola noita Facebook- ja Wikileaks-uutisia kohtuullisesti.

Tuossa Venäjän tapauksessa miliisit pamputtivat homoja ja Virossa vastaava kulkue kiellettiin(vai oliko toisinpäin).  Siinä taitaa olla valtiovallalla tekemistä asian kanssa. Pari kertaa olen ihmetelly, että miksi joku uutinen ei ole listattuna uutisissa. Lievä epäilys tuosta on omiaan heräämään, koska kaikki oikeistolaisuutiset listalle päätyvät.

tallennettu
Oami
Yleisvalvoja
Täysjäsen

Profiili WWW
« Vastaus #10 : 23.07.10 - klo:09:04 »

On totta, että vaikka Sananvapauden puolesta ry on poliittisesti sitoutumaton, minä henkilökohtaisesti en ole. Käytännössä tästä seuraa, että vaikka pyrkisin kertomaan uutisista puolueettomasti, niin tulen suuremmalla todennäköisyydellä tietoiseksi niistä asioista, jotka ovat ongelmia juurikin oikeiston kannalta. Tämä on puolueettoman yhdistyksen kannalta tietysti ikävää, mutta en oikein tiedä, mitä asialle voisin tehdä. Sekä politiikassa yleisesti että SVP:n kanssa erityisesti toimin harrastuspohjalta, palkkatuloni hankin ihan muualta.

Loppuun huomautan vielä, että uutisia saa lisätä kuka tahansa muukin rekisteröitynyt käyttäjä. Kopioin ne yhdistyksen pääsivullekin jos ne ovat tuoreita ja jos katson ne agendaan sopiviksi. Tämän "katsomisen" pyrin tekemään riippumatta puoluesidonnaisuuksista.
tallennettu

- Oula "Oami" Lintula
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!